LOVE is PURE

LOVE is PURE

Don't Dirt LOVE

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 8229
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">

<-PollName->

<-PollItems->


با من بمون!

هنگامی که در طلب رویاهای خویشم قول بده وفادار بمانی.

تا نگران نباشم برای آنچه فراسوی توان من است تا اینکه نکوشم دل همگان را به دست آورم..

تا اینکه به خاطر بسپارم هرگز تنها نیستم و دوستی عزیز و یاری نازنین

همواره در کنار من است..

تا اینکه اندیشه های نیکو داشته باشم و دوری کنم از زشتیها..

تا اینکه بر این باور بمانم که همه چیز سامان میگیرد..

تا اینکه گمگشته ای نباشم که ندانم چه چیز مهم است و چه چیز بی اهمیت..

تا اینکه بکوشم بهترین باشم در هر آنچه انجام میدهم..

تا به خاطر داشته باشم که مهمترین روز زندگیم آن روزی است که امروز طلوع میکند..

و پاداشی که امروز دریافت میدارم این است که با منی... و با من می مانی..



نظرات شما عزیزان:

elham
ساعت23:47---20 شهريور 1390
سلام عزیزسایتت عالیه ایشالا به زودی عالیترم میشه-با ارزوی موفقیت

elham
ساعت23:46---20 شهريور 1390
سلام عزیزسایتت عالیه ایشالا به زودی عالیترم میشه-با ارزوی موفقیت

سید رضا
ساعت17:42---20 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم ی نیمچه نگاهی بندازی وامکان داره تو معرفیش بهمون کمک کنی.
http://bakhoda.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: peyman تاريخ: یک شنبه 20 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to pesaramband.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com